Marina Tuset, exalumna de l’Escola de Música i graduada per la prestigiosa universitat de Berklee College of Music de Boston, ha guanyat el #Grammy Llatí en la categoria de Millor disseny sonor pel seu primer àlbum d’estudi «Canto a la imaginación».

Va començar amb nosaltres de ben petita i va debutar de seguida amb el nostre estimat professor @davidsammusica , actuant poc després en solitari o en formacions com la Locomotora Negra i des d’aleshores no ha fet més que brillar!

Moltíssimes felicitats @marina_tuset ! Ens enorgulleix veure’t créixer com a persona i com a artista!! Un premi supermerescut!