Des de 1975

Escola de Música Sant Vicenç

Reconeguda pel departament d’educació de la Generalitat de Catalunya

Sales d'assaig

Sala d'assaig amb dos pianos

L’Escola de Música és una de les poques institucions musicals del territori que conta amb dos pianos de cua oberts per a assaig de pianistes amateurs i professionals.

Creixem en equipament cada any per fer de la nostra escola un espai complet i ampli en l’estudi i pràctica musical, creant també l’oportunitat d’explorar totes les vies creatives musicals.

Botigueta musical

La botigueta musical es troba ubicada a la planta baixa i proporciona a tots els alumnes i compradors en general un punt de servei professional per a la venda de tota mena d’accessoris musicals i instruments.

Horari de botiga: de dilluns a divendres de 16:30h a 20.30 h

Estudi de gravació

A la 3ª planta de l’Escola de música de Sant Vicenç es troba l’estudi de gravació professional multipista en sistema Protools.

Com es realitza la gravació?

Comptem amb tot el material i instrumental necessari per portar a terme un enregistrament professional i de qualitat:

-Microfonia professional (Shure, AKG, etc)

-Utilitza el teu backline o utilitza el de l’escola (bateria, percussió, amplificador de baix, 2 amplificadors de guitarra, piano elèctric)

-Treballem en jornades de 4h/dia de dilluns a divendres (de 10 a 14h), 3h divendres de 19 a 22h o 8h/dia dissabte i diumenge (de 10 a 14h i de 16 a 20h).

-Gravem tot el grup tocant alhora com si anéssiu al local d’assaig, fent diferents presses de cada tema per després escollir la que més us agradi.

-Un cop fet l’enregistrament i escollides les presses, realitzem la barreja i el màstering a l’estudi professional «La Quintiesencia producciones».

-Us lliurem 2 còpies en CD àudio del màster, i una còpia en mp3 professional a 320Kbps.

Coffee house

A la quarta planta de l’Escola de Música trobem el coffeehouse, un espai on professors, alumnes i familiars poden gaudir d’un moment de calma.

Actualment, sovint s’utilitza també com a aula de llenguatge i instrument.