Des de 1975

Escola de Música Sant Vicenç

Reconeguda pel departament d’educació de la Generalitat de Catalunya

Taller de 3 anys “Juguem amb la música”

El taller “Juguem amb la música” s’adreça a nenes i nens de tres anys. Els més petits tenen el seu primer contacte amb el món de la música i a través del joc descobreixen diferents instruments, perceben i distingeixen el so i les seves qualitats i treballen el moviment a partir de diferents danses.

“Talents”

El departament de cant participa en aquest projecte en el qual l’alumnat crea i edita un disc.

L’experiència s’inicia des de les aules amb l’assaig i preparació de les cançons a interpretar, passant per l’estudi de gravació professional de l’Escola i finalment fent la gal·la de llançament en el teatre. Tot un procés que culmina després de mesos de preparació.

“Jo sóc músic” a les escoles de Sant Vicenç dels Horts

Cada cop més volem fer arribar la música a tota la població possible, és per això, que aquest passat any 2020-2021, vam crear un projecte musical dedicat a les escoles municipals de Sant Vicenç dels Horts on els alumnes participaven de l’experiència de ser un músic.

En conjunt, es van realitzar 4 cançons creades pels mateixos alumnes, i es va gravar i editar en l’estudi professional de l’Escola comptant amb tècnics professionals.

L’esforç, la creativitat i la companyonia son les bases per dur a terme aquest projecte que segueix endavant a totes les escola de Sant Vicenç dels Horts.

Combos i conjunts instrumentals

A l’Escola de Música apostem molt per la música en conjunt, així doncs, creem constantment grups musicals d’edat, nivell i estil similar, formant així una banda consolidada la qual participarà en concerts diversos al llarg del curs, tenint com a objectiu d’introduir-los en un àmbit musical professional.

Coral Jove semi-professional

La coral jove de l’Escola de Música té un recorregut ben curt. Neix el 2021 amb una formació petita però de noies amb un bagatge i experiència en el món vocal ampli.

Les hem vist debutar en el concert de Nadal 2021 a l’Església Sant Màrtir i aviat les veurem en altres espais musicals fent del conjunt de veus una experiència màgica.

Aquesta coral és oberta per a totes aquelles noies que hi vulguin participar, sempre comprometent-se i creient en el projecte.

*Es realitzarà una prova de nivell per la selecció.

Orquestra de cordes

Comptem també amb l’orquestra de cordes de l’Escola de Música, on alumnes violinistes, violistes i violoncel·listes treballen el conjunt instrumental amb un repertori clàssic i també més actual.

La nostra prioritat és que els alumnes aprenguin a tocar i interpretar el seu instrument en solitari però també dins d’un conjunt, treballant així la complicitat entre l’alumnat, el compromís personal i potenciar la seva sensibilitat musical.