L'ESCOLA DE MÚSICA HA CREAT "LA CHARANGA" de Sant Vicenç - Escola Música Sant Vicenç dels Horts

L’ESCOLA DE MÚSICA HA CREAT “LA CHARANGA” de Sant Vicenç

El passat dissabte dia 28 de febrer va tenir lloc el primer assaig de LA CHARANGA de Sant Vicenç, creada dins de l’Escola de música. El professor de Saxo, Toni Lencina és  l’encarregat de dirigir-la.

De moment ja son 10 alumnes els que s’han  afegit a aquest “combo” de vents i que esperem vagi creixent mica en mica. Durant l’assaig van interpretar dos temes dels 8 que tenim previstos per aquest any:  “When the saints” i “Samba de Janeiro”

La “charanga” està oberta a qualsevol músic o alumne que vulgui participar i que toquin instruments com la trompeta, el saxo, la tuba o el trombó.

Tots els interessats poden posar-se en contacte amb la secretaria de l’Escola.