L'escola de Música a la Cavalcada dels Reis 2015 - Escola Música Sant Vicenç dels Horts

L’escola de Música a la Cavalcada dels Reis 2015

Ens complau informar-vos que aquest any l’Escola de Música Sant Vicenç participarà en la Cavalcada de Reis 2015. Tindrem el plaer d’acompanyar a Ses Majestats fent el que millor sabem, música en directe!

Els alumnes de combos de l’escola seràn els encarregats d’acompanyar les carrosses amb música en directe. La cavalcada començarà a les 20h, cuan els nens i nenes vicentins hagin entregat la carta als reis. Un bon regal per a l’escola, i una manera de començar l’any 2015 de la millor manera possible.

Us hi esperem!!

cavalcada_reis_2015