CONCERT AL PALAU. CANTATA MOZART I ELS RATOLINS - Escola Música Sant Vicenç dels Horts

CONCERT AL PALAU. CANTATA MOZART I ELS RATOLINS

El passat diumenge dia 8, els nostres alumnes de Bàsic 3 a Bàsic 6 van participar a la Cantata “Mozart i els ratolins” organitzada pel Conservatori del Liceu.

Més de 500 alumnes van participar de l’espectacle que va tenir lloc al PALAU DE LA MÚSICA CATALANA, amb un aforament per 2000 persones  i que es va omplir del tot. Aquest acte es possible a la col·laboració de totes les escoles vinculades al Conservatori Superior del Liceu de Barcelona.

Felicitats als nostres alumnes per la seva actuació, compostura i dedicació que va quedar reflexada amb una gran ovació per part del públic assistent.

foto de grup cantata 2015